Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Ζήτω η Δημοκρατία!

Κρύβομαι. Κρύβομαι συχνά πίσω από προσωπεία. Πίσω από μάσκες ένστολων ή πίσω από κουκούλες. Και επιτελώ κοινωνικό έργο. Είμαι περήφανος για μένα. Τιμωρώ αλλοδαπούς, αλλόθρησκους και πάντες διαφορετικούς, γιατί -ώντες ανεδέστατοι- τόλμησαν να υπάρξουν. Ζούμε σε μία ελεύθερη χώρα και δεν έχει κανείς δικαίωμα να προσβάλλει την αισθητική ενός κατάλευκου άνδρα σαν εμένα. Είμαι περήφανος για μένα.

Απεχθάνομαι ιδιαίτερα όλα τα μιάσματα της κοινωνίας. Δεν αντέχω καθόλου τους βρομερούς αλλοδαπούς (όχι βέβαια τους Γερμανούς και τους Άγγλους, αλλά τους άλλους, τους φτωχούς) - ειδικά αν είναι νόμιμοι ( που παράνομα θα νομιμοποιηθήκανε δηλαδή)- οι οποίοι όχι μόνο πληρώνουν τους φόρους τους και συνεισφέρουν στην οικονομία μας, αλλά και μου έχτισαν το σπίτι μου επειδή οι υπόλοιποι Έλληνες (σκεπτόμενοι σωστά) αναγνωρίζοντας την ανωτερότητά τους, αρνήθηκαν να χτίσουν οικοδομές. Πλέον δεν έχω λεφτά να χτίσω, και δεν μου αρέσει το δέρμα σου, άρα φύγε από εδώ. Θα σε χτυπήσω για να φύγεις από την χώρα μου και να πάρεις και το παιδί σου, το οποίο μολύνει το παιδί μου όταν του μαθαίνει τα μυστικά του δικού σας πολιτισμού. Είμαι περήφανος για μένα.

Απεχθάνομαι ιδιαίτερα τους αλλόθρησκους. Που έρχονται εδώ και τολμούν να ζητήσουν τεμένη και συναγωγές μέσα στην Αθήνα μας… Είμαι περήφανος για μένα.

*Νοητή σημείωση: Να μην ξεχάσω να διαμαρτυρηθώ για τους καημένους τους ομοεθνείς μας που δεν τους αφήνουν ήρεμα και ωραία να χτίσουν Χριστιανικό Ναό στο εξωτερικό

Απεχθάνομαι ιδιαίτερα επίσης τους ομοφυλόφιλους συνανθρώπους μου. Πως τολμούν να κάνουν ό,τι θέλουν μέσα στο σπίτι τους χωρίς να με ρωτήσουν αν το εγκρίνω; Πως είναι ερωτευμένοι, αφού στο δικό μου κλειστό μυαλό αυτό φαίνεται αφύσικο; Είμαι περήφανος για μένα.

Απεχθάνομαι όμως περισσότερο από όλα αυτούς που τολμούν να έχουν αντίθετη γνώμη από εμένα. Αν εγώ είμαι αριστερός, οι δεξιοί είναι προφανώς όλοι απολίτιστα πολιτικοποιημένα πρόβατα που τα χαλιναγωγούν. Αν είμαι δεξιός, οι αριστεροί είναι υπερφιλελεύθεροι και κατεστραμμένοι. Αν είμαι Ολυμπιακός, οι Παναθηναϊκοί είναι κολλημένοι και αν είμαι Παναθηναϊκός, οι Ολυμπιακοί δωροδοκούν την διαιτησία. Είμαι περήφανος για μένα.

Απεχθάνομαι ακόμα τους χοντρούς και τους αδύνατους, τους μαυρομάλληδες και τους κοκκινομάληδες, τους πολύ ψηλούς και τους πολύ κοντούς, τους gadgetάκηδες και τους ηλεκτρονικά αναλφάβητους. Απεχθάνομαι αυτόν που διαφέρει από εμένα. Είμαι περήφανος για μένα.


Υπογράφω επίσημα ως Έλληνας πολίτης και ψηφοφόρος. Ως περήφανος ρατσιστής, είναι τιμή μου που με την βία εξαλείφω τις μειονότητες. Αν δεν σου αρέσω απόλυτα, τότε κάτι κάνεις λάθος. Ζήτω η Δημοκρατία!

1 σχόλιο:

Εδώ είναι ευπρόσδεκτα τα σχόλιά σας.