Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

αγαπω
και τι με αυτο ;
Σαν χανω το κλειδι χανω τη ζωη.
Και πως θα τη βρω ,οταν δεν ξερω ποιος πραγματικα ειμαι εγω ;
Τι πρροσδοκω ;
Τι αναζητω ;
Τι ψαχνω πια να βρω ;
Σαν ονειρευομαι σε βλεπω να κοιτας και να μου χαμογελας.
Ετσι βρηκα το κλειδι σε μια τοση δα στιγμη.
Μου το δωσες εσυ.Παρον απο την αρχη.
Μρ τοσα πια κλειδια , μπερδευομαι και δεν βγαζω μιλια .
Κλειδια με εναν γριφο εσωτερικα ! Σαν χανω μερικα επανερχομαι στα λογικα ! Γαληνευω , 

ηρεμω , ξεκουμπονομαι .
Και αντιλαμβανομαι μετα πως εχασα τα καλυτερα απο αυτα .
Ψαχνω για να βρω το χαμενο μου εαυτο.
Κι ενω δεν ξερω ποιος ειμαι εγω , ψαχνεις να βρεις την απαντηση εσυ !
Σταματα πια.
Δεν κουραστηκες ; 
Αφου βλεπεις , γιαι δεν με αποφευγεις ; 
Σαν ξεπηδουν σπιθες ελπιδας και φωτιας , βρισκω δυναμη να ψαξω πιο βαθια .
Με πεισμα και εγωισμο , νικητης και παλι εγω θα βγω.

Πανσέληνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ είναι ευπρόσδεκτα τα σχόλιά σας.